середа, 22 квітня 2015 р.

Модуль 9. Рефлексія.

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання -до всіх дітей потрібно враховувати їх індивідуальні особливості, рівень їх знань та до кожного розподіляти запитання та давати їм відповідні завдання для роботи. Також це потрібно враховувати при формуванні груп на початку проекту.
Також потрібно диференціювати навчання у чотирьох напрямках:
  • За змістом;
  • За процесом;
  • За результатами;
  • За навчальним середовищем.
Ефективність навчання підвищується, якщо процес навчання побудований навколо інтересів та потреб учнів. Учителі повинні працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості, тобто не лише давати можливість виконувати роботу за інструкціями, а й навчати учнів ставити їх власні навчальні цілі, планувати власну навчальну траєкторію, планувати, реалізовувати та оцінювати свою навчальну діяльність щодо реалізації поставлених цілей.

Немає коментарів:

Дописати коментар