середа, 15 квітня 2015 р.

Модуль 8. Рефлексія.

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме:
- поділитися з колегами прикладами учнівських робіт;
- обговорити ідеї з залучення учнів до процесу оцінювання;
- проаналізувати інформацію про те, як учні будуть  самі проводити оцінювання;
- доопрацювати  план оцінювання;
- створити форми для підсумкового оцінювання;
- переглянути та  оцінити приклади учнівських робіт;
- внести зміни до Плану вивчення теми.

        Для себе зробила помітки, як правильно створювати форми для оцінювання учнівських робіт, занотувала цікаві ідеї, що стосуються покращення прикладу учнівської роботи, та внесла до неї зміни. Спілкування з колегами принесло кілька нових ідей, які можна застосувати під час виконання проекту.

Немає коментарів:

Дописати коментар